Z radością informujemy, że rozpoczął się nabór uczestników na pierwszą wizytę studyjną, organizowaną w ramach realizowanego przez nas projektu „Fundraising drogą do stabilności NGO”. To wyjątkowa okazja, by w praktyce zdobyć wiedzę, zainspirować się działaniami innych organizacji oraz zbudować cenne partnerstwa w środowisku trzeciego sektora.
Dla kogo?
Wizyta studyjna skierowana jest do przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz grup nieformalnych z województwa lubelskiego i podkarpackiego, które biorą udział w projekcie i są zainteresowane rozwijaniem kompetencji w zakresie fundraisingu – zarówno od strony praktycznej, jak i strategicznej.
Co planujemy?
W ramach trzydniowej wizyty (jednej z dwóch zaplanowanych w projekcie) uczestnicy będą mieli możliwość:
spotkać się z doświadczonymi przedstawicielami organizacji pozarządowych,
poznać dobre praktyki w zakresie fundraisingu i pozyskiwania środków,
uczestniczyć w warsztatach tematycznych i sesjach networkingowych,
zdobyć inspiracje i praktyczne wskazówki do wdrożenia we własnej organizacji.
Tematyka i miejsce wizyty zostaną ustalone wspólnie z uczestnikami, na podstawie ankiet i rozmów ewaluacyjnych. Chcemy, aby ta forma wsparcia była jak najbardziej dopasowana do Waszych realnych potrzeb i oczekiwań.

Jak się zgłosić?
Zgłoszenia przyjmujemy:
mailowo: fundacjadobrychzmian@gmail.com,
telefonicznie: 698 616 738
przez wiadomość na Facebooku: facebook.com/fundacjadobrychzmian1.
Liczba miejsc jest ograniczona – w każdej wizycie studyjnej może wziąć udział maksymalnie 20 uczestników, dlatego zachęcamy do szybkiej decyzji.
Koszty udziału
Udział w wizycie jest całkowicie bezpłatny.
Wszystkie koszty związane z transportem, zakwaterowaniem i wyżywieniem pokrywa organizator – Fundacja Dobrych Zmian, dzięki finansowaniu z Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, w ramach rządowego programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich NOWEFIO na lata 2021–2030.